miércoles, 9 de mayo de 2012

Activitat 19 - Cristina Belmonte


Títol: "black and white close up of keys on a brass instrument"



Corbic:Per cercar aquesta imatge vaig incloure les paraules “calssical music” en el cercador de la pàgina Corbic i aquest va ser el quart resultat que em va sortir.
No podem arribar a saber si aquesta fotografia és de tipus editorial o creative. Però sabem que és una imatge lliure de drets amb autorització de la pròpietat no autoritzada.





Títol: Light449 - Elegant woman playing the violin


Getty images: 
Per cercar aquesta imatge vaig incloure les mateixes paraules que a la cerca anterior “calssical music” en el cercador. I vaig triar el tercer resultat que em va sortir.
És una fotografia de tipus creative. Amb drets gestionats (DG) i sense royalties (SR).






Pel que he vist la pàgina d’imatges Getty imatges és molt més completa que no pas Corbi. De manera molt senzilla podem comprovar si la imatge és de tipus creative o editorial, si està lliure de dret o si té drets gestionats. A la web de Corbi, en canvi, no ho podem saber.

No hay comentarios:

Publicar un comentario